Montag, 6. Februar 2017

Zurich with Friends

Hi zusammen

Kurz vor Weihnachten war ich mit Freunden in Zürich,
zum Shoppen und die Weihnachtsmärkte sehen.


Hi everybody

Bevor christmas I've been to Zurich with friends,
to go shopping and see the lovely christmas markets.


Kennt ihr Zürich? Ich mag die Stadt total.
Die perfekte Grösse und Mischung aus Grossstadt und gemütliches Seedörfchen.
Zürich hat so viel zu bieten.
Ich liebe diese Stadt wirklich.

Do you know Zurich? I really like this city.
It has the perfect size and mixture from a huge city and a totally cute lake-village.
There's to much to explore in Zurich.
I really love this city.




Ich kann euch diese Stadt wirklich nur empfehlen
- immer eine gute Idee -
auch zum Shoppen.

I only can recommend you this city
- always a good idea - 
also for shopping.



Kennt ihr Zürich? Wart ihr auch schon dort?

Do you know Zurich? Have you ever been there?

Kisses Selina

Kommentare:

  1. Ich war noch nie in Zürich, aber es hört sich gut an und für Shoppen bin ich eh immer zu haben =)
    Love, Héloise
    Et Omnia Vanitas

    AntwortenLöschen
  2. Absolutely beautiful! It is definitely a goal of mine to travel to places like Zurich! Thanks for sharing lovely!

    ❤︎
    Dakota D.
    http://fannypacksandvisors.com
    Instagram/Snapchat/Twitter: @missdsquared413

    AntwortenLöschen